Datum objave: 2. listopada 2025.
Kategorija: Vijesti

Cjeloživotno učenje – Čemu nas uče putovanja?

U sklopu obilježavanja Europskog dana jezika (26. rujna) i Tjedna cjeloživotnog učenja (29. 9. – 5. 10.) školska pedagoginja provela je s učenicima zanimljive radionice s ciljem razvijanja pozitivnog stava prema učenju jezika i cjeloživotnom obrazovanju. Najprije je 25. rujna održana radionica „Putuj, uči, otkrivaj – jezici otvaraju vrata“. Opći cilj radionice bio je poticanje učenika, da kroz igru, istraživanje i iskustvo putovanja, uče strane jezike i razvijaju pozitivan stav prema učenju jezika i cjeloživotnom obrazovanju. Tijekom radionice učenici su osvijestili važnost poznavanja stranih jezika za uspješnu komunikaciju, putovanja, studij, zapošljavanje i život u inozemstvu. Aktivnosti su također bile usmjerene na poticanje interkulturalne osjetljivosti, tolerancije i otvorenosti prema različitim kulturama. Učenici su aktivno sudjelovali u svim dijelovima radionice – razmjenjivali su mišljenja, radili u skupinama, rješavali križaljku i prezentirali rezultate zajedničkog rada. Raspoznavali su i naučili reći hvala na mnogim svjetskim jezicima, a uočili su i pozitivan utjecaj putovanja na mentalno zdravlje.

Sljedeća aktivnost bila je iskustvena radionica „Cjeloživotno učenje – Čemu nas uče putovanja?“ koja je održana 2. listopada. Radionica se temeljila na iskustvenom učenju, pri čemu su sudionici aktivno sudjelovali u igrama uloga, refleksiji i diskusiji, s ciljem poticanja učenja kroz vlastito iskustvo, razmjenu mišljenja i zajedničko promišljanje.

https://sway.cloud.microsoft/lNjABpbRVBwLFRJV?ref=Link

Polazišna tema bila je pitanje „Čemu nas uče putovanja?“, kroz koje su učenici istraživali povezanost iskustva, zabave i primjene naučenog. Raspravljali su i o pozitivnim utjecajima putovanja na mentalno zdravlje. Aktivnosti su bile usmjerene na razvoj životnih vještina poput:

– financijske pismenosti (preračunavanje valuta)

– koncentracije, pamćenja i suradnje (vježba „Idem na put i u svoju torbu stavljam…“)

– rješavanja problema i timskog rada (igre glume s putnim situacijama u kojima su učenici trebali pronaći zajedničko rješenje)

– interkulturalne kompetencije i opće informiranosti (igre pogađanja država, gradova i znamenitosti).

Učenici su kroz refleksiju identificirali vještine koje mogu primijeniti u školi, budućem poslu i svakodnevnom životu, te osvijestili važnost cjeloživotnog učenja kao kontinuiranog osobnog i profesionalnog razvoja.

Pročitajte još

Mlađi za starije

Mlađi za starije

Tradicionalno deveti puta, u petak 10. listopada 2025. godine održan je prigodni program „Mlađi za starije“ koji se svake godine održava povodom Međunarodnog dana starijih osoba. U prigodni program, i ove  godine, bile su uključene gotovo sve institucije s područja...

Lijepe riječi griju sva srca!

Lijepe riječi griju sva srca!

Od 6. do 9. listopada 2025. godine u našoj školi obilježen je Dječji tjedan. Tim povodom školska knjižničarka održala je s učenicima 2. razreda i njihovom učiteljicom radionicu „Vreća puna riječi“,  kojom je ujedno obilježen i Svjetski dan mentalnog zdravlja (10....

EUROPÄISCHER TAG DER SPRACHEN 2025

EUROPÄISCHER TAG DER SPRACHEN 2025

Europski dan jezika obilježava se 26. rujna svake godine. Na taj dan slavimo jezičnu raznolikost našeg kontinenta s više od 200 europskih jezika, 24 službena jezika EU-a te oko 60 manjinskih jezika i još mnogo drugih jezika koje govore ljudi iz drugih dijelova...

Skip to content