preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljubešćica

 > Nastava  > Predmeti  > KEMIJA
 

U skladu s Pravilnikom o načinima, postupcima i elementima vrednovanja učenika u osnovnoj i srednjoj školi ('Narodne novine,' br. 112/10, 82/19, 43/20, 100/21) učiteljica kemije Gordana Ban donosi

 

KRITERIJE OCJENJIVANJA

OŠ Ljubešćica, nastavni predmet  KEMIJA

 

 

Elementi vrednovanja

 

Kriteriji vrednovanja

 

Usvojenost

kemijskih koncepata

 

Usmeno ispitivanje  znanja može se provoditi na svakom nastavnom satu bez prethodne najave. Planira se 1-2 ispitivanja u školskoj godini.

Kroz školsku godinu planiraju se 4 pisane provjere za koje je okvirni bodovni prag sljedeći:

        0 % - 45% = nedovoljan

       46% - 59% = dovoljan

       60% -74% = dobar         

       75% -  89% = vrlo dobar

       90% - 100% = odličan

Svaka negativna ocjena iz pisane provjere mora se ispraviti (pisano ili usmeno) jer je u suprotnom zaključna ocjena iz nastavnog predmeta negativna.

 

Dovoljan

Učenik djelomično poznaje osnovne pojmove i  zakonitosti. Griješi, ali uz pomoć nastavnika dolazi do ispravnog odgovora.

Dobar

Učenik prepoznaje osnovne pojmove i  zakonitosti. Sadržaje je usvojio u većoj mjeri, bez pojedinosti. Ne primjenjuje stečeno znanje u novim situacijama i ne daje vlastite primjere.

Vrlo dobar

Učenik razumije pojmove i zakonitosti. Obrazlaže uzročno-posljedične veze uz manju pomoć nastavnika i navodi svoje primjere iz svakodnevnog života.

Odličan

Učenik samostalno interpretira pojmove i zakonitosti, obrazlaže uzročno-posljedične veze, navodi svoje primjere iz svakodnevnog života i uz manju pomoć nastavnika primjenjuje znanje u novim situacijama.

 

 

 

Prirodoznanstvene kompetencije

 

U ovom elementu ocjenjuju se radni listići, rješavanje računskih zadataka, izvješća pokusa, izrada prezentacija, plakata te izrada domaćih zadaća.

Svaka nenapisana zadaća bilježit će se u e-dnevnik kao minus, a za svaki treći minus će se upisati negativna ocjena.

Kod svih pisanih radove koji se ocjenjuju potrebno je ostvariti 50 % od ukupnog broja bodova za ocjenu dovoljan, 60 % za dobar, 75 % za vrlo dobar i 90 % za ocjenu odličan.

 

Dovoljan

Rješava jednostavne, šablonske zadatke uz nepotpun postupak.

Ne povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama.

Domaće i školske zadaće su neredovite, nepotpune i s greškama.

Kasni s izradom izvješća, prezentacija i plakata te ih predaje oskudne i neprikladne.

Dobar

Rješava jednostavne, šablonske zadatke uz potpun postupak.

Ne povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama.

Domaće i školske zadaće uglavnom predaje na vrijeme, ali nepotpune i s greškama.

Na vrijeme predaje izvješća, prezentacije i plakate,  ali su načinjeni površno.

Vrlo dobar

Rješava složenije zadatke uz pomoć nastavnika ili uz nepotpun postupak.

Djelomično povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama.

Redovito predaje domaće i školske zadaće uz manje greške.

Na vrijeme i korektno izrađuje izvješća, prezentacije i plakate uz manje nepreciznosti, ali evidentan je uloženi trud.

Odličan

Samostalno ili uz manju pomoć rješava problemske zadatke i primjenjuje stečeno znanje u novim situacijama.

Povezuje opažanja ili dobivene podatke s konceptualnim spoznajama.

Redovito i točno izrađuje domaće i školske zadaće, izvješća, prezentacije i plakate. Radovi su pregledni, točni i kreativni.

 

Svaka brojčana ocjena dodatno je opisana i objašnjena u bilješkama.

U bilješkama se također nalaze opisne ocjene i postoci riješenosti dobiveni na nastavnom satu metodama vrednovanja za učenje (radni listići, pitanja, izlazne ankete, rubrike za vrednovanje, liste procjene). Za srednju vrijednost postotka riješenosti dva radna listića upisat će se brojčana ocjena u element vrednovanja „Prirodnoznanstvene kompetencije“.

U slučaju održavanja nastave online poštivat će se pravila dogovorena s ravnateljem škole i propisana od strane MZO.

 

Zaključna ocjena - ocjene iz oba elementa vrednovanja su jednako važne kod zaključivanja ocjene.

 

Učenik koji je na kraju školske godine ocijenjen ocjenom nedovoljan upućuje se na dopunsku nastavu, a ukoliko ni tada ne zadovolji na polaganje popravnog ispita u kolovozu tekuće školske godine. U tom slučaju učenik odgovara nastavno gradivo cijele školske godine.

 

                                                    

U  Ljubešćici, 1.9.2023.

 


Upisi u 1. r. oš
Hripavac
e-Dnevnik

Informativni razgovori
 

Radijska emisija:

"Sačuvajmo ljubeški kaj"

 

Videozapis

"Ženidba"

Centri izvrsnosti
Glazbeni kutak

Pjevaju:

viši razredi OŠ Ljubešćica,

sviraju:

učiteljica Bernardica Bačan

i Vinko Španić (8. r.)

Moja domovina

Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

Donacije

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

SOS 112

Arhiva vijesti
CMS za škole logo
Osnovna škola Ljubešćica / Zagrebačka 22, HR-42222 Ljubeščica / os-ljubescica.skole.hr / skola@os-ljubescica.hr
preskoči na navigaciju