preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ljubešćica

 

 

Osnovna škola                                                               

LJUBEŠĆICA

 

ELEMENTI I KRITERIJI VREDNOVANJA ZA NASTAVU TEHNIČKE KULTURE

 

  Ljubešćica, 04.09.2023.                                                       Učitelj: Josip Toma

 

Elementi i kriteriji vrednovanja tehničke kulture

 

Usvojenost znanja (prva rubrika):

 

Odličan:         Probleme rješava samostalno, modificirajući poznate strategije ili kreirajući nove, gotovo uvijek   točno.

                        Uspješno rješava teže zadatke.

                        Odabire postupke koji najviše odgovaraju zadatku i primjenjuje ih bez greške i primjerenom brzinom.

                        Poznate ideje i koncepte primjenjuje u novim situacijama.

                        Svoje postupke i ideje može objasniti jasno, precizno i sa sigurnošću.pri tom upotrebljava odgovarajuću terminologiju i simbole.

Vrlo dobar:   Probleme rješava uglavnom samostalno,birajući najbolje strategije i uglavnom točno.

                        Snalazi se i u težim zadacima.

                        Poznate ideje i koncepte uspješno primjenjuje u poznatim situacijama.

                        Svoje postupke i ideje može objasniti s nešto jasnoće i preciznosti, ponekad se koristeći odgovarajućom terminologijom.

Dobar:           Probleme rješava uz ograničenu pomoć, često točno.

                        Bez većih problema rješava poznate, srednje teške zadatke.

                        Sporiji je u rješavanju zadataka

                        Za postupke koje primjenjuje daje odgovarajuća, ali nepotpuna i nesigurna objašnjenja, rijetko koristeći odgovarajuću terminologiju

                        Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće, ali ih uspijeva kasnije primijeniti u poznatim situacijama.

Dovoljan:       Probleme rješava uz veću pomoć, rijetko točno.

                        U stanju je riješiti tek osnovne zadatke.

                        Spor je u rješavanju zadataka.

                        Za postupke koje primjenjuje daje tek djelomično točna, nepotpuna i nesigurna objašnjenja, ne  koristeći odgovarajuću terminologiju.

                        Nove ideje i koncepte prihvaća uz teškoće i može ih primijeniti tek na najjednostavnijim primjerima.

Nedovoljan:   Probleme nije u stanju riješiti usprkos pomoći.

                        Ne može riješiti ni najosnovnije zadatke.

                        Postupke koje primjenjuje ne razumije i ne zna objasniti

 

Vježbe i praktičan rad (druga rubrika):

 

Odličan:         U radu je koncentriran, uredan i marljiv

Samostalno rješava i teže zadatke.

Aktivno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja.

Zadatke rješava primjerenom brzinom i uspijeva riješiti gotovo sve zadatke.

Pomaže drugima.

Javlja se na ploču.

Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.

Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.

 

Vrlo dobar:   U radu je koncentriran i marljiv.

                        Samostalno rješava većinu zadataka.

                        Povremeno se uključuje u rad davanjem ideja i postavljanjem pitanja.

                        Na ploču izlazi uglavnom na poticaj.

                        Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.

                        Na sat dolazi pripremljen te nosi potreban pribor.

Dobar:           Uglavnom marljivo radi na satu.

                        Trudi se samostalno rješavati zadatke.

                        Ako ne razumije, traži pomoć.

                        Bilježnica/vježbenica je uglavnom potpuna i uredna s točno napisanim zadaćama.

Dovoljan:       Uz manji poticaj radi na satu.

                        Zadatke rješava uz manju pomoć.

                        Bilježnica/vježbenica je potpuna i uredna s napisanim zadaćama.

                        Na sat nosi potreban pribor.

Nedovoljan:   Na satu ne radi i ne sudjeluje u raspravi.

Ometa druge u radu, ne poštuje dogovorena pravila, omalovažava druge, ometa nastavu.

                        Ne piše u bilježnicu, često ju nema i bilježnica je neuredna i nepotpuna.

                        Na sat dolazi nepripremljen i bez potrebnog pribora.

                        Nema napisane zadaće.

 

Samostalnost i odgovornost (treća rubrika):

 

Odličan:         Vrlo aktivan za vrijeme nastave.

                        Pomaže drugima u radu.

                        Pedantan i uredan.

Vrlo dobar:   Aktivan za vrijeme nastave.

                        Pedantan i uredan.

Dobar:            Ne zainteresiran i nesamostalan u radu.

                        Često griješi.

                        Potreban poticaj.

Dovoljan:       Pasivan za vrijeme rada.

                        Ne prihvaća pomoć.

                        Često griješi.

Nedovoljan:   Pri radu ometa druge.

                        Ne izvršava radne zadatke.

                        Nije izradio ni minimum zadanih zadataka.

                        Ne reagira na poticaj.

 

Pribor za tehničku kulturu:

  • udžbenik
  • radna bilježnica
  • geometrijska bilježnica A4 format (ukoliko nije drugačije dogovoreno, npr. prošlogodišnja bilježnica)
  • kutija s radnim materijalima (ostaje u školi)
  • pribor za pisanje
  • geometrijski pribor
  • škare i ljepilo za papir
  • po potrebi pribor koji navede nastavnik

 

Tehnička kultura se ocjenjuje: usmeno, bilježnica (praćenje nastave) i praktični rad prema opisanom kriteriju.


Upisi u 1. r. oš
Hripavac
e-Dnevnik

Informativni razgovori
 

Radijska emisija:

"Sačuvajmo ljubeški kaj"

 

Videozapis

"Ženidba"

Centri izvrsnosti
Glazbeni kutak

Pjevaju:

viši razredi OŠ Ljubešćica,

sviraju:

učiteljica Bernardica Bačan

i Vinko Španić (8. r.)

Moja domovina

Mojoj lijepoj zemlji Hrvatskoj

Donacije

Tražilica


Napredno pretraživanje
Traži
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

SOS 112

Arhiva vijesti
CMS za škole logo
Osnovna škola Ljubešćica / Zagrebačka 22, HR-42222 Ljubeščica / os-ljubescica.skole.hr / skola@os-ljubescica.hr
preskoči na navigaciju